19 Şubat 2016 Cuma

Reşid Behbudov -Gülebilmez gülüm bahar sensiz (Türkiye Türkçesiyle )

zaman: Şubat 19, 2016
Seni kalbimde gezdirdim her an
Aşkımız bilmesin dedi hicran
Elâ gözlü yarim, benimsin sen bildin
Senin aşkından a canım
Ağladım güldüm, ağladım güldüm

Gülemez gülüm bahar sensiz
Yüreğim od tutup yanar sensiz
Gülemez gülüm bahar sensiz
Yüreğim ateş olub yanar
Yanar sensiz, gülüm sensiz


gördüm ol hurşidi-hüsnün, ihtiyarım kalmadı.
sade tek bir yerde durmaya kararım kalmadı.

ey fuzuli, el kamu ağyarım oldu yar içün,
suzi-dilden gayrı bir dilsuz yarım kalmadı.


Dönmem hiç sözünden ey canan
Gitme bir an gözümden ey canan
Senden ilham alır garip gönlüm
Seni benden inan güzelim
Ayırmaz ölüm, ayırmaz ölüm

Gülemez gülüm

0 yorum:

Yorum Gönder

 

DAN ULDUZU Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review