12 Ekim 2016 Çarşamba

NERMİNE MEMMEDOVA SEVEYDİN (Türkiye Türkçesiyle)

zaman: Ekim 12, 2016












İllərlə mən sənin oduna yandım      (Yıllarca ben senin ateşine yandım)
başka birisine meyil salmadım        (Başka birisine meyil etmedım)
her yanda her zaman adını andım  (Her yanda, her zaman adını andım)
Eşqin sualından cavab almadım     (Aşkın sorusundan cevap almadım)
gözledim gözledim                          (Bekledim, bekledim,)
Səndən mən cavab almadım.         (Senden ben cevap almadım.)

Gözdən uzaq olub düşmə dünyada (Gözden uzak olup düşme dünyada)
Yalançı məhəbbət aldatdı səni         (Yalancı aşk aldattı seni )
Dözülməz ağrıdır düzü dünyada      (Dayanılmaz acıdır dogrusu dünyada )
Sən yarı sevəsən, yar özgəsini        (Sen yarı sevesen, yar baskasini)
Nədəndir, nədəndir,                          (Neden, neden,)
De sevdin sən özgəsini                    (söyle sevdin sen baskasini )
Kimdir yanındakı tanı sən gözəl        (Kimdir yanındaki tanı sen, güzecel)
Onun nə əhdi var, nə etibarı              (Onun ne ahdi var,nede güveni )
Ay məni bəyənib, sevməyən gözəl    (Ay beni beğenip, sevmeyen güzel)
Məndən yaxşısını sevəydin barı         (Benden iyisini Seveydin bari)
 Sevəydin, sevəydin,                           (Seveydin, Seveydin,)
Yaxşısın sevəydin barı                          (Iyisin Seveydin barı)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

DAN ULDUZU Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review